Всяко едно нещо си има своята хубава и лоша страна. Така стоят нещата и при извършването на ремонтни дейности. Безспорно след ремонта ще притежавате жилището, за което сте мечтали, но преди това ще преминете през доста перипетии, които обаче не трябва да Ви отказват от крайната цел. Една от тях е изхвърлянето и извозване на строителни отпадъци на сметище.
След всяка строителна дейност се образува определено количество отпадъци, което трябва да бъде изхвърлено. Това обаче, в никакъв случай не означава, че трябва да ги оставите до кофата за битови отпадъци и те евентуално да бъдат взети от камиона, който обикаля да ги събира. Законът строго забранява изхвърлянето на строителни отпадъци по подобен начин. И то не, за да „отчита дейност“, а поради простата причина, че всички строителни отпадъци съдържат вредни химически вещества, които оказват изключително неблагоприятно влияние върху околната среда.
Така, че ако не искате да си имате работа с контролните органи от общината, то се заемете с регламентирането извозване на строителни отпадъци и изхвърляне на сметище. Почистването им отнема много време и усилия. Въпреки, че може да Ви изглеждат малко като количество, но истината е съвсем друга и щом се захванете с тази задача ще разберете за „какво Ви говоря“.
Събирането на строителните отпадъци в чували обаче, може да се каже, че това е леката „част“ от цялата работа. Изнасянето на чувалите и натоварването им на транспортното средство, с което ще ги извозите до сметището е най-тежката част от тази задача(от физическа гледна точка). Обикновено един чувал е между 15-30 килограма, а след един „основен ремонт“ се пълнят минимум 25+ чувала, което означава, че трябва да направите поне 20-30 курса до автомобила, с който ще ги извозите. А ако живеете в жилищна кооперация на високите етажи, то това би било истинско „мъчение“ за душата и тялото.
При всички положения обаче, има и „по-лесен“ начин, с който да се избавите от строителните отпадъци – с наемането на фирма, която да се заеме с тази задача.